5 sterren kattenhotel, kooi-vrij, grote buitenren. Kattenhotel, geen honden.

Annuleringsservice


Wat kost het als u wilt annuleren?

Help, u heeft gereserveerd en uw kat loopt vlak van tevoren weg. Of u staat op het vliegveld maar uw PCR-test is positief dus u mag niet vliegen. Of uw buurvrouw wil alsnog voor uw kat zorgen tijdens uw afwezigheid. Linksom of rechtsom: u wilt geen gebruik meer maken van ons kattenhotel. Of u wilt uw kat eerder ophalen dan de afgesproken ophaaldatum.

Of misschien wilt u het verblijf van de kat verplaatsen naar een andere periode. Dat is ook een annulering.

U kunt hier kiezen:
Reserveren MET annuleringsservice of ZONDER

Hier leest u de verschillen, zodat u kunt kiezen wat in uw situatie het slimst is.

Annuleren zonder annuleringsservice

Nieuw! Catchy’s annuleringsservice

Nieuw is onze annuleringsservice. U kunt daarmee annuleren wanneer u wilt. En uw kat eerder ophalen met restitutie van de teveel betaalde dagen minus 25 euro administratiekosten.
Wat kost deze annuleringsservice?
U betaalt hiervoor 10% van de totale verblijfskosten extra. Dit bedrag wordt apart op de factuur vermeld.
Wat krijgt u terug?
De door u betaalde facturen minus 25 euro administratiekosten. Als u nog niets had betaald, maar wel had gereserveerd met deze service dan ontvangt u van ons een factuur ter hoogte van 10% + 25 euro.

Rekenvoorbeeld

Stel dat u heeft gereserveerd voor een verblijf ad 150 euro en u wilt een week voor aanvang annuleren:

Zonder annuleringsservice Met annuleringsservice
U betaalt 150 euro 150 + 10%= 165 euro
U krijgt terug 0 euro 150 – 25 euro= 125 euro

Overige spelregels:

Het verplaatsen van een verblijf voor uw kat:

Dit geldt als een annulering indien de nieuwe verblijfsperiode geen overlap heeft met de oude verblijfsperiode.
Als voorbeeld: u heeft gereserveerd voor 3 juli tm 20 juli. Uw reisorganisatie boekt uw reis om, waardoor uw kat hier zal verblijven van 5 juli t/m 22 juli. Dit geldt niet als annulering. Als u echter aangeeft dat 3 juli t/m 20 juli niet doorgaat maar dat u eind augustus alsnog op vakantie wilt, dan geldt dat wel als een annulering. U maakt dan gebruik van de annuleringsservice en wij storten u uw betalingen voor het verblijf terug minus de administratiekosten. Augustus geldt als een nieuwe reservering. U kunt dan opnieuw kiezen of u de annuleringsservice wilt.

Onze annuleringsservice is een goedbedoelde service, tot stand gekomen na een jaar waarin we beheerst worden door corona. Het is niet verplicht, u kunt er voor kiezen om er wel of geen gebruik van te maken.

Afspraak maken trimsalon

Je bericht is verzonden!

Hartelijke dank voor je inzending. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om eventuele vragen te beantwoorden of je reservering definitief te maken. 

Hartelijke groeten, 

Team Kattenhotel Catchy

× Hulp nodig?